Sapete cumu aghjustà a macchina automatica di cartone?

Umacchina automatica di imballaggio di cartoneadopta forme di imballaggio cum'è u cartone di alimentazione automatica, l'apertura di u cartone, l'inserzione di u pruduttu in u cartone, u sigillamentu è u rifiutu, cù una struttura compacta è raghjone, simplice per aghjustà è operà;Ampiamente utilizatu in parechji campi, migliurà in modu efficace l'efficienza di a produzzione di l'impresa.

Allora sapete cumu aghjustà umacchina automatica di imballaggio di cartonerper migliurà megliu l'efficienza di a produzzione è riduce i costi per l'imprese?

 

Prima, dopu chì a stallazione di a macchina di imballatrice di cartone cumplettamente automatica hè cumpleta, accende l'alimentazione, l'interruttore di l'alimentazione di u pannellu di cuntrollu, u buttone d'arrestu d'emergenza è verificate se i paràmetri di u display touch screen di a macchina di imballaggio Carton sò normali.

Siconda, in quantu à l'aghjustamentu di a dimensione di a scatula di imballaggio: l'ajustamentu principale hè u quadru di scatula di carta è a catena d'alimentazione di scatula.A dimensione di u quadru di scatula hè adattatu secondu a dimensione di a scatula di carta, è a lunghezza, a larghezza è l'altezza di a catena d'alimentazione di a scatula sò ancu aghjustate.Per esempiu:

1、 Pone a scatula di carta chì vulemu aghjustà nantu à u supportu di scatula, è poi aghjustate i guide di u supportu di scatula à i bordi vicinu à a scatula.Mantene a scatula stabile è impediscenu di cascà.

2 、 Ajustamentu di a lunghezza di u cartone: mette u cartone sigillatu nantu à u cinturione trasportatore di uscita di cartone, è poi aghjustate a rota di a manu diritta per fà chì u trasportatore di cartoner cuntattate u bordu di u cartone.

3、 Ajustamentu di a larghezza di a scatula di carta: prima allentate i dui viti di u pignone à l'esterno di a catena principale.Allora mette una scatula di cartone in u mità di a catena è aghjustate a larghezza di a catena per currisponde à a larghezza di a scatula.Allora serrate i viti di u pignone à u spinu.

4 、 Ajustamentu di l'altezza di a scatula di carta: Allentate i viti di fissazione frontali è posteriori di u rail di guida superiore di pressa, è poi girate u volante superiore per fà chì u rail di guida superiore cuntattate a cima di a scatula di carta è u rail di guida.Allora stringe i viti di fissazione.

5 、 Ajustamentu di a dimensione di u vassou di scaricamentu: Svitate i viti di cuscinetti fissi, mette u pruduttu in u vassou di spinta, spinghje u baffle à sinistra è à diritta finu à ch'ellu hè aghjustatu à a dimensione adatta, è poi stringhje i viti.Nota: Ci sò parechji buchi di viti nantu à u pannellu quì.Attenti à ùn vite micca i viti sbagliati quandu aghjustate a macchina.

Dopu chì l'aghjustamentu di ogni parte hè cumpletu, l'interruttore inching nantu à u pannellu di cuntrollu pò esse avviatu, è a debugging manuale cum'è l'apertura, l'aspirazione, l'alimentazione, u plegamentu è a spruzzatura pò esse realizatu cù l'operazione inching.Dopu chì u debugging di ogni azzione hè cumpletu, u buttone di partenza pò esse apertu, è infine, i materiali ponu esse posti per prucede cù a produzzione normale.


Tempu di Postu: Aug-17-2023
Chat in ligna WhatsApp!