In quali circustanze a macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati deve esse chjusa automaticamente?

Cù u prucessu di l'automatizazione industriale, a macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati hè entrata in a visione di e persone.Hè largamente utilizatu per una alta efficienza, risparmià u travagliu è i costi di gestione, riducendu ancu assai i costi.

Invece di l'imballazione manuale, a borsa di 8 stazioni data a macchina di imballaggio realizza l'automatizazione di imballaggio per l'imprese.Sempre chì l'operatori mettenu centinaie di sacchetti in a rivista di sacchetti in una volta, l'equipaggiu ripiglià automaticamente i sacchetti, stamperà a data, apre i sacchetti, darà segnali à u dispusitivu di pesatura di misurazione, riempirà, sigillarà è pruduce.

Ma in certi casi, a macchina di imballaggio di sacchetti doypack zipper preformata si spegnerà automaticamente.Scavamu in i motivi.

 

(1) I prudutti in u pesatore sò stati usati.avemu solu bisognu di aghjunghje i novi prudutti.

(2) I sacchetti sò stati usati.avemu solu bisognu di aghjunghje i sacchetti novi in ​​a rivista di sacchetti.

(3) A prutezzione di sovraccarichi di u mutore hè stata attivata.verificate u relè termicu, a carica di u mutore è u fattore di sovraccarico meccanicu.

(4) A temperatura hè anormale.per piacè verificate u sensoru di tensione è di temperatura di a barra di riscaldamentu.

 

Inoltre, a pulizia di a macchina di imballaggio di sacchetti rotativi premade deve esse realizata regularmente, chì ùn pò esse ignorata per evità fallimentu di a macchina.

Ogni volta prima di utilizà a macchina di imballaggio, l'operatore hà bisognu di pulizziari.Qualchi cendri flottanti, film di rifiuti, etc. deve esse eliminati.E parti chjave cum'è u dispositivu di saldatura termica deve esse pulita cù cura per evità fallimenti inutili.

Dopu avè cessatu di funziunà a macchina di imballaggio, hè ancu necessariu di fà una pulizia cumpleta.Certi lochi chì sò difficiuli di pulizziari ponu esse soffiati cù l'aria d'alta pressione.Intantu hè necessariu di mantene l'ambiente pulitu.Aspettate a lubricazione regulare è u mantenimentu di a macchina di imballaggio di sacchetti, l'oliu lubrificante deve esse cambiatu ogni mità di mesi, è qualchì vechju oliu è grassu deve esse puliti prima di rifornimentu.

Se a macchina hè chjusa per un bellu pezzu, l'oliu lubrificante deve esse appiicatu dopu a pulizia cumpleta, è tuttu l'equipaggiu deve esse coperto cù film plasticu o telone per impediscenu a polvera è altre impurità da a contaminazione di a macchina di imballaggio di sacchetti.

Macchina di imballaggio di xilitol per sacchetti di borsa prefabbricata con zip


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!