A sicurezza di l'imballaggio di l'alimenti congelati hè a più alta rispunsabilità di u fornitore IQF

Attualmente, cum'è un mezzu impurtante per assicurà a sicurezza è a salute di l'alimenti surgelati, l'imballaggio IQF hè statu più attentu.Ma in a pruduzzione attuale, l'imballaggio di l'alimenti surgelati rapidamente deve esse migliuratu da i seguenti aspetti:

1. E caratteristiche di l'alimenti congelati è e cundizioni di prutezzione richieste.

I fatturi sensittivi chì affettanu i cumpunenti principali di l'alimenti congelati, in particulare grassu, proteina, vitamini è altri nutrienti sò stati studiati, cumprese a luce, l'ossigenu, a temperatura, u microorganismu, i fatturi fisichi, meccanichi è altri, è ancu u posizionamentu di u mercatu, u modu di trasportu, u clima. è e cundizioni geugrafiche di l'area di circulazione.Solu maestrà e caratteristiche biologiche, chimiche, fisiche è i fatturi sensibili di l'alimenti surgelati imballati, è determinendu e cundizioni di prutezzione necessarie, pudemu determinà quale tipu di materiali di imballaggio è tecnulugia di imballaggio deve esse selezziunati per l'operazione di imballaggio, in modu di ottene u so. funzione di prutezzione è allargà opportunamente u so periodu di almacenamento.

2. Disegnu di struttura di imballaggio raghjone.Sicondu i requisiti protettivi di l'alimenti surgelati rapidamente, hè necessariu di stimà u costu di l'imballu, a quantità di imballaggio è altre cundizioni per realizà un disignu raghjone di imballaggio, cumpresu u disignu di a forma di u containeru, a forza di compressione, a forma strutturale, a dimensione, u metudu di sigillatura, etc. duvemu pruvà u nostru megliu per ottene una struttura di imballaggio raghjone, salvà materiali, salvà u spaziu di trasportu è cunfurmate cù a tendenza di i tempi, è evitendu imballaggio eccessivu è imballaggio ingannevoli.

3. Norme di imballaggio è regulamenti.À u listessu tempu, l'imballu duverebbe rispettà strettamente i normi è i regulamenti naziunali, è eseguisce teste di imballaggio, cum'è a forza è a forza di u saccu di imballaggio;Test di forza di saldatura termica di u saccu di imballaggio;Apertura prova di prestazione di u saccu di imballaggio;A pruprietà d'impattu di u saccu di imballaggio hè stata pruvata;prova di sigillatura di u saccu di imballaggio;prova di lacrime di u saccu di imballaggio;resistenza à u calore;Test di resistenza à l'oliu.Solu in questu modu pudemu assicurà u prugressu lisu di l'approvvigionamentu di materia prima, l'operazione di imballaggio, a circulazione di e merchenzie è u cummerciu internaziunale.

Quì, chantecpack vi prisenta dui tipi di linea di imballaggio specializate in l'industria di l'alimentu congelatu

1. A forma verticale VFFS di riempimentu sigillatu pepite di pollo congelate / polpette di carne / seppia / gamberetti / gnocchi macchina di imballaggio + pesatrice combinata multi teste + ascensore inclinatu

 

2. A macchina di imballaggio di sacchetti per sacchetti di doypack rotanti 8 stazioni prefabbricateper i frutti secchi IQF / fragola / piselli / broccoli

macchina di imballaggio di alimenti congelati


Tempu di post: Jul-05-2021
Chat in ligna WhatsApp!