Cumu trattà i rumori anormali durante l'usu di macchine di imballaggio di sacchetti prefabbricati?

A macchina di imballaggio di sacchetti rotanti hè principalmente cumpostu di cumpunenti standard cum'è una codificatrice, un sistema di cuntrollu PLC, un dispositivu di guida d'apertura di sacchetti, un dispositivu di vibrazione, un dispositivu di rimozione di polvera, una valvola elettromagnetica, un controller di temperatura, un generatore di vacuum o una pompa, un convertitore di frequenza, un sistema di output. etc. I principali cunfigurazioni opzionali includenu e macchine di pesatura è di riempimentu di materiale, piattaforme di travagliu, pesatore di cuntrollu, elevatori di materiale, alimentatori di vibrazione, trasportatore di output finitu, è macchine di rilevazione di metalli.Ghjoca un rolu cruciale in a migliurà l'efficienza di l'imballaggio è u valore di output di l'impresa.In seguitu, Chantecpack vi presentà cumu si tratta di rumori anormali in l'usu propiu dimacchine per imballaggio di sacchetti prefabbricati, Per aiutà l'imprese à mantene megliu e macchine.

 

1. Ragioni principali: U saccu datu machine à imballaggio hè guastatu o severamente purtatu, oltri lubrication poviru.Prima, seguitate u sistema di sonu per localizà a zona difettu.Eliminate a piastra protettiva posteriore.Se si trova un rumore anormale chì vene da a scatula di trasmissione, sguassate ogni viti di fissazione una per una è verificate se u grassu lubrificante in a scatula di trasmissione hè cundensatu.Allora, mischjà u listessu tipu d'oliu di mutore è grassu lubricante è aghjunghje à a scatula di trasmissione.Stringhje i viti per restaurà u sonu.Dopu avè principiatu a macchina, u rumore sparisce è a sigillatura hè normale.

2. L'articulazione di u cinturione d'alta temperatura hè solta, severamente purtata, è hà terra nantu à a superficia.Durante l'operazione, ùn si sincronizza micca cù a rota di trazione, è qualchì volta un rumore anormale pò esse emessu.A suluzione hè di rimpiazzà u cinturione d'alta temperatura cù a listessa specificazione, ma fate attente à a tecnica - prima, cumpressà a molla di a rota di pressione cù a manu, poi mette una punta di a cintura d'alta temperatura nantu à a rota di gomma, è l'altru finale hè sustinutu da a vostra manu contr'à l'altra rota di gomma.Pone u guvernatore à bassa velocità, è una volta cuminciatu, s'appoghjanu nantu à l'accoppiamentu di u muvimentu, a cintura d'alta temperatura serà automaticamente installata.

3. Calchì volta u sonu di u preformed zipper doypack bag machine à imballaggio hè ancu emessu da u mutore DC excitation parallela.Pò esse dovutu à una mancanza d'oliu in i cuscinetti di u mutore.Se questu hè u casu, deve esse eliminatu è lubricatu cù oliu per sguassà u sonu.


Tempu di post: 21-Sep-2023
Chat in ligna WhatsApp!