Raccomandazione di ogni ghjornu di Rosa roxburghii macchina di imballaggio di prudutti prufonda

In l'ultimi anni, l'estensione di l'industria di trasfurmazioni prufonda cù l'agricultura caratteristica lucali hè diventata un ligame impurtante per prumove u sviluppu di l'ecunumia lucale.Oghje, cum'è a specialità Rosa roxburghii in Guizhou, Cina, hà sviluppatu da frutti salvatichi in tutte e muntagne à basi di piantazioni à grande scala è industrie diversificate di trasfurmazioni prufonde, cum'è u sucu di Rosa roxburghii, u Rosa roxburghii liofilizzato, u purè di Rosa roxburghii raffinatu. Rosa roxburghii seccu è cunsirvatu Rosa roxburghii, i picculi frutti anu purtatu ancu un modu per arricchisce.

Dapoi questu annu, parechje marche di tè di latte è supplementi nutrizionali anu lanciatu una quantità di novi prudutti intornu à "Rosa roxburghii".

Pò esse previstu chì cù u Rosa roxburghii più cunnisciuta è l'estensione cuntinuu di a catena industriale di trasfurmazioni prufonda di l'industria Rosa roxburghii in l'ultimi anni, ci sò piena opportunità per l'industria di imballaggio upstream, è una linea di assemblaggio d'imballu raghjone serà ancu. stimulà u sviluppu di l'industria.L'attrezzatura di imballaggio automaticu cù i vantaghji di l'imballaggio automaticu è l'imballazione quantitativa, l'equipaggiu di riempimentu chì pò riempie è sigillatu in cundizioni sterili, a custruzzione di stazioni di magazzini frigoriferi per risponde à i bisogni di produzzione è trasfurmazioni di magazzinu è logistica di a catena di friddu, l'intruduzioni di frigoriferi. veìculi, etc. vi empower u migliuramentu di a catena di furnizzioni di trasfurmazioni di frutta è verdura, migliurà u livellu di standardizazione è automatizazione di l'industria imballaggio Rosa roxburghii, è spinta u sviluppu di alta qualità di l'industria.

1. Macchina d'imballazione di sacchetti di doypack prefabbricata in forma irregulare di bevanda di succo di frutta orizzontale automatica

 

2. I vasi di frutta cunsirvati chì pesanu riempimentu imballaggio sigillatura linea di etichettaturalinea di riempimentu di vasi di frutta cunservata è imballatore di casse


Tempu di post: 11-May-2022
Chat in ligna WhatsApp!