A macchina automatica di imballaggio in sacchetti di stagionatura di essenza di pollo accompagna a crescita costante di l'industria alimentaria

A cucina di trè pranzi à ghjornu hè inseparabile da ogni tipu di cundimenti.In a cucina di l'Asia orientale, in più di u salinu cumuni è a salsa di soia, l'essenza di pollo hè ancu un condimentu assai utilizatu.U scopu principale di a cumminazzioni di glutamate di sodiu è nucleotidi aromatizzanti in l'essenza di pollo hè di purtà un alimentu diliziosu senza effetti avversi nantu à u corpu umanu.Tuttavia, sti cundimenti ùn anu micca un altu valore nutrizionale, ma cuntenenu ancu u sali.S'elli sò usati cù u salinu, fate attenzione à a dosa per evità l'ingesta eccessiva di sodiu.Cù più è più imprese layout u mercatu di l'essenza di pollastru, migliurà ancu e so specificazioni tecniche di produzzione hè di grande importanza per migliurà a qualità di u produttu.

Quì, chantecpack vi prisentate a forma principale di imballaggio di essenza di pollo - macchina di imballaggio di sacchetti di essenza di pollo in sacchetti prefatti

Macchina di imballaggio doypack prefabbricata in polvere di condimentu di essenza di pollo

A macchina di imballaggio doypack in polvere di condimentu di essenza di pollo hà una larga gamma di applicazioni.Pò esse usatu per saccu di carta, saccu di film compositu di plastica, doypack d'aluminiu, saccu di PE, ecc.U saccu di imballaggio hà belli mudelli è una bona qualità di sigillatura, per migliurà a qualità di u produttu;Pò esse ancu usatu per parechje scopi.Hè solu bisognu di diversi dispusitivi di misurazione secondu diversi materiali, è pò rializà l'imballazione cumpleta automatica di particelle, polveri, blocchi, liquidi, lattine morbide, ghjoculi, hardware è altri prudutti.

1. Cambiamentu rapidu di a specificazione di u saccu di imballaggio: a larghezza è a dimensione di u saccu pò esse aghjustate automaticamente cù una chjave.

2. Unicu arbre cun un disignu di camma interna: velocità di imballaggio più veloce, operazione più stabile, mantenimentu più simplice è menu difettu.

3. Alarm prompt: riscaldamentu modulare, cuntrollu di temperatura più precisu, è prompt d'alarma per fallimentu di riscaldamentu.

4. Cuncepimentu di cuncepimentu umanizatu: riduce a perdita di materiali di imballaggio, assicura a stabilità di u funziunamentu di l'equipaggiu è prolonga a vita di serviziu di l'equipaggiu.

5. Funzionamentu simplice è cunvene: sistema di cuntrollu elettricu avanzatu PLC + pod (touch screen) è interfaccia amichevule omu-macchina.

6. A macchina hà una larga gamma di imballaggi: pò imballà diversi materiali baggable cum'è liquidu, salsa, particella, polvera è solidu.Hè solu bisognu di utilizà diversi dispusitivi di misurazione secondu diversi materiali.

7. A macchina usa sacchetti di imballaggio prefabbricati: belli mudelli di imballaggio è una bona qualità di sigillatura, per migliurà a qualità è a qualità di i prudutti.


Tempu di post: 25-oct-2021
Chat in ligna WhatsApp!